۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Adorable....



Semalam Aliesya datang rumah Maksu dilla. Yehaa.............ilang rindu maksu dia. Dah sebulan x jumpa. Aliesya dah kurus dah. Banyak cakap.....Acap & angah yang rindu kat Aliesya tatap puaspuas photo terbaru dari ALiesya!

4 comments:

lieya_latif September 22, 2008 at 1:43 PM  

wah untung betul aliesya ni....maksu die betul2 cayang kat die....baju raye pun kemain cantik2 lagi dapat.....he he he he

aliesya ni mmg comel...suke tgk die....paling cun tang mate tu...memukau laaa......

baju aliesya byk n cantik2...baju raye maksunye plak camne...dah cari ker...

re: ooo dila pun pakai olympus gak yeak...boleh berguru nanti ...menuntut ilmu camne amik gambar cantik2he he he he

dilaOHdila September 22, 2008 at 2:16 PM  

Tq Lieeya
Aliesya paling tecit diantara yang besar2..so dia ajer lah jadi tumpuan nampak gayanya, he3. Mama abah dia tak yah nak beli lagi dah ni....

** Lieya
boleh ajer. nanti kita duk kat bawah pokok TAman WARISAN erk.....

PINATBATE September 22, 2008 at 2:30 PM  

mak oi...Alesya dah pakai baju raya ker....cantik legging tuu...

dilaOHdila September 22, 2008 at 2:48 PM  

hehehehe kak PINT tq...
acik dilla x sabor nak tunggu raye
apa lagi semalam ampai terus pakei
mama abah dio sonyom sampai tinger
sobapey tak payah beli baju lagi mak usu dah beli...ngehngehngeh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts