۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

THERAIN LAGI


Rindu dengan therain. Mesti tertanyatanya kenapalah aku ni rindu dengan hujan. Teringat pulak kat pertanyaan bro jef, ingatkan hujan rupanya therain. jangan pening tapi bila tahu selok belok ayatayat ini makanya tentunya tahu apa yang dimaksudkan dengan therain.

Teringin nak makan noodle. aku call Zarol, kak lea, arnie & kak aini untuk lunch samasama harini. Pilihan kami tentulah therain! Masingmasing dah set nak pilih menu apa.So far inilah geng aku makan. Enjoyed pergi makan dengan dia orang ni. Wah rupanya Therain dah ada menu baru. Satu pembaharuan. Dari segi harga (reasonable). So kalau lalu kat sini singgah ajerlah. Miskipun nampak eksklusif tempatnya tak semestinya semua menu mahal harganya. Waktu pertama kali aku sampai sini dulu aku jugak menyangkakan benda yang sama. Tapi nak jugak try & cuba. Tak cuba tak tahu. Hati ingin tahu dan seterusnya dah tahu. Seperti komen Fp Nita bila Fp ku kali ni entry Therain lagi dia menyatakan bahawa aku ni suka makan ditempat yang mahal. Sebenarnya tidak lah dik. Cuba datang sini pasti tahu apa rahsianya.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts