۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

MUTIARA ISLAND







Dah lama aku tak gi Mutiara Island ni. Rasarasa ada lah dah dekat setahun tak makan kat sini. Jarak tak jauh mana pun hanya makan masa 10 minit termasuk berenti kat traficlight tu. Kalau aku rempit tak sampai 5 minit kut. Letaknya Island Mutiara ni dekat SHELL seksyen satu bandar baru bangi. Layan......gambar makanan ni erk!!!!

2 comments:

Ct March 29, 2008 at 11:34 PM  

Laaa ndok..mati2 nek ndaraku neng penang lho..kok neng mbangi wae...buang karan daa pecaya...

deaf_angel March 31, 2008 at 1:19 AM  

baru aku nak diet dod, nengok gambo2 ni lapa lak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts