۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

BABY GAP



Semalam lepas Lunch terus pergi UNIKEB. Sambil jalan tu terpandang pulak baju baby yang gantung-gantung kat tepi tuh. Teringat pulak kat Aliesya. Cadangnya hari ahad ni nak pergi BrandOutlet Ikano. Tak perlah beli lah jugak. Sebab nampak shuntek. Saja amik size besar sikit. Kabornya Aliesya pun dah debab sikit nih. Harapharap muatlah. Berapa ringgit? Murah jek nih. Dah tawar tapi kakak tu kata harga dah fix. Tak perlah....nanti nak tengok kat BO sama tak harganya. Baby GAP romper ni Rm 19.00.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts