۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

ADEEB ZAQEE



Aku ni ramai anak sedara. Ada yang kecik ada yang besar. So dah menjadi hobi aku buat photoshot untuk anakanak sekecil ini. Maka entry yang ada ni tak lekang ngan gambar budakbudak.

AyahChu kata (pengunjung fpku) disinun kata ni anak ke? Amboi ayahchu ni. Tiap kali aku letak gambar bebudak ni maka soalan itu jugaklah yang ditanya. tak sayang mulut tul ayahchu ni erk (ahak). nak Kono ko YO! (hehehehe).

Adeeb Zaqee ni anak kazen den lar. Comel tak?

2 comments:

deaf_angel March 26, 2008 at 9:03 PM  

DOD, ni ko pakai flash ke tak?
amacam clear eh?
ko macam pakai tripod sey, terror ah DOD ambik potraits.

dilaOHdila March 26, 2008 at 10:19 PM  

gambat potrait Adeep tu aku amik POTRAIT
memang cam tu kut. ada flash sebab mata adeep dok berkedip ajer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts