۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

YESTERDAY

Buat kali kedua untuk outing ke WETLAND PAYA INDAH. Kali datang seawal pagi kerana nak melihat SUNDRA & teman. 1st time datang cuaca dah cerah. Sundra & teman dah berkubang dalam ayer. Rasa rugi tak dapat melihat lebeh dekat dengan adanya Sundra & teman ni. Untuk masuk ke Wetland Paya Indah ini tidak dikenakan sebarang bayaran kerana ianya di bawah JABATAN PERHILITAN. Kawasan yang sangat luas dan bersih.
Nampak tak tu? Sundra nak makan lagi tu. Banyak betul dia makan. Baling je ngap baling je ngap.Buah betik dan buah pisang makanan si Sundra ni.
Penjaga Sundra yang setia.

3 comments:

TK January 3, 2012 at 11:29 AM  

Oh ada hippo kat situ..Interesting. Budak2 mesti suka tgok :)

黄清华 Wong Ching Wah January 3, 2012 at 11:37 AM  

Wow! Nice place! Kat mana!!!!!

Lady of Leisure January 4, 2012 at 3:41 PM  

hang punya shot memang cun habis la dod.. hehe.. terkesima den taw... comel hippo tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts