۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

CUTIES ACA

Posink baik punya. Hahaha dengan dress baru. Terus pakai erk ACA. Kebetulan baru balik dari hantar kakak Nana kat PLKN BROGA, Aca singgah bangi kejap. Lepas makan comotcomot mama tak bawak baju lebeh aaa. So terpaksa lah pakai dress baju antara koleksi Aca yang terbaru dari butik http://kidsmodehouse.com/ ni.

Sian kan. Wajah yang comel ni bila ada sikit tak puas hati cam nilah wajahnya (hehe). Dia tak maw balik. Dia ingat dia nak tidur sini. But abah forced her to going home. Menangis sekejap, sedeh lar.
But Posink still ON! Sayang Aca......

5 comments:

黄清华 Wong Ching Wah January 27, 2012 at 8:58 AM  

Princess

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 27, 2012 at 9:20 AM  

hahaha tu lah dia abang wong
sangat suka posink depan kamera saya ooo

PINATBATE January 27, 2012 at 10:22 AM  

cute betul budak ni ..rasa nak buat menantu..ahaks!

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 27, 2012 at 8:08 PM  

boleh ajer kak pint
sign Kotrak ngan KU NAJIHAH erk

deaf January 30, 2012 at 3:53 PM  

dod banyak dapat angpow dod

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts