۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

TENTANG ALIESYA

Seronok bila kita lihat betapa berkembangnya minda kanak-kanak dizaman teknologi yang serba canggih dengan adanya gadget seperti ini. Aca sampaikan tak nak balik rumah garagara seronok bermain IPAD. Mama dan abah terpaksa umpan gi makan Kay Ef Cee lagi, hehehe. Sampai rumah minta abah & mama belikan IPAd. 'Nak IPAD macam kak yong punya tu, abah!' Hehehe......


4 comments:

黄清华 Wong Ching Wah December 19, 2011 at 8:52 AM  

Setuju, first thing belajar, mouse ...

Shidah December 19, 2011 at 6:26 PM  

budak sekarang lebih advance

yangyuyu December 19, 2011 at 10:17 PM  

aca dah baik demam chickenpox ye hehe

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ December 20, 2011 at 12:52 AM  

YUYU, aca ada kat bangi malam ni
janji nak beli dress kat diek esok kat PICKERDRESS.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts