۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

TETAMU AIDILFITRI

Tetamu Aidilfitri yang dinantikan kali ini. Dari jauh datangnya. Janji acik dilla nak jamu daging UNta. Namun padang pasir yang kontang di Malaysia ni unta yang dicari tak jumpa. Tapi walauapepun hidangan Ayam Bosnia menjadi penggantinya. Suka dhiya kan.....sweet!

Terima kasih Ajii & Co kerana sudi datang keteratak Bangi. Ajii adalah rakan Cyber kak dilla di flickr dan Ajii juga merupakan pemilik diecast di flickr juga. Nak tengok koleksi keterketer antique boleh lah berkunjung ke http://www.flickr.com/photos/tamahaji/ milik Ajii ni.

Dr Fiqah & Mak Ucu Humairah. Untie's Dhiya yang sangatsangat comel.....

Dhiya peminat cake. Suka tengok moment ni.

Dhiya yang comel nanti datang lagi erk.....

4 comments:

hafeez.halim September 6, 2011 at 5:27 PM  

Nice capture :)
Selamat Hari Raya Kak!!

❀aRaBeLLa❀ September 6, 2011 at 9:06 PM  

nice pics! camne eh akak wat tone gambar camtu? ape ke nama tone camtu?

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ September 6, 2011 at 10:34 PM  

tu tone ala VINtage kekdahnya, bell. TAPI tak jadilah sangat sebab akak tiak lah PRO mcm photog bell tu (hehe)

❀aRaBeLLa❀ September 8, 2011 at 10:50 PM  

kak saya ni amatur je..amik job pun x pernah..tapi saya memang perasan akak selalu post gambar kat forum..suka pics yg akak amik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts