۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

De story.....

Banyak story yang nak di kongsi dengan sahabat blogger semua. Tapi malam dah semakin syahdu. Bantal pulak memanggilmanggil supaya tidurlah awal. eSOK korjer. Tapi x mengapalah kan maklum 3 hari bertapa kat bukit ni rindu pulak pada blog sendiri. Just tepek gambor sajer lah no. Nanti dilla cerita kemudian.


3 comments:

deaf_angel October 4, 2010 at 11:56 AM  

dod where is this place?

apsal tak pakai baju raya ah? kan musim raya..

Lady of Leisure October 4, 2010 at 9:07 PM  

wah ang pi beraya kat bukit mana ni dila? nampak mcm best.. camping ka dila?

dilaOHdila October 4, 2010 at 9:35 PM  

lady...dep
aku kena pi ikut tentera tu pi Lenggeng dekat broga nu
3 ari tak kenai dunia
rasa nak balik jar wei (hehehe)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts