۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

SELAMAT JALAN

Buat sahabat blogger ku semua daku ingin menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf sempena AidilFitri yang bakal tiba tak lama lagi. Mesti semua dah sampai kampong halaman terchenta. Daku sorang yang beraya di bangi seperti sediakala. Kemeriahannya jauh berbeza dari kampung yang indah permai. Pandu lah dengan berkhemah dan doaka ku agar semua selamat sampai ke destinasi.......

6 comments:

KSWSK September 8, 2010 at 12:41 PM  

selamat hari raya kak dod

Azueriena Norash September 8, 2010 at 1:33 PM  

Selamat berhari Raya...Biler balik kg?Azue raya sini jerk...

4 Kay-E September 8, 2010 at 2:10 PM  

Selamat Hari Raya Dilla.
Maaf zahir batin.

Dari 4 Kay-E & famili.

dilaOHdila September 8, 2010 at 2:18 PM  

salam Wa
selamat hari raya wa...

azue...
sama smaa jugak. aku as usual raya klat bangi jer lah hah
balik tanjung 1st raya & malam tu dah ada kat bangi dah...

kak ita
salam raya dari dilla jugak erk

Portdy September 8, 2010 at 3:04 PM  

Selamat hari Lebaran
Minal aidil walfaidzin buat
Dill sefamili

maaf zahir batin

UIFPW08 September 9, 2010 at 7:02 PM  

Hi TQ.Thank you for the kind visit you are very kind.
Morris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts