۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

ESOK HARI RAYA

Pasti hari ini semuanya sudah berada di kampong halaman terchenta. Seronoknya lah kan. Ada bunyik bunyik ayam kampong tu, sukanya. Esok kita akan menyambut Syawal. Sudah pastinya hari ini semua orang sebok buat apa apa yang patut kan. Biar pun ceq beraya kat bangi ni nak rasa jugak lah suasana tu biarpun tak ada kokokkan ayamayam. Cuma yang ada kuchengkucheng ni. Jadilah no buat peneman.

Wah tu dia. Sampul ceq dah siap dah. Ada pulak nama Aca tu (hehehe).Almaklum anak buah ceq ramhai. Kang kalau x tulis ada pulak yang tercicir.....

Paling happy tentu lah sis ceq sebab dia dapat bunga dari pengirim di MELBOURNE no. Jauh jauh main hantaq bunga. On behalf tq no.....




2 comments:

Azueriena Norash September 9, 2010 at 11:55 AM  

wahhh meriahh betul raya tahun nie...mlm tu dah ada kat umah yerk...nanti kiter raya sama2 yerkkk...x sabar nak rasa kuih raya home made mu itewww...hehehe

deaf_angel September 10, 2010 at 11:02 AM  

dod my good fren

mana2 balance duit raya tu, ko donate la kat aku..aku nak beli lagi satu kamera la hahaa

oi dod, selamat hari raya kat ko dan keluarga ko..maaf zahir batin dan STAY HEALTHY my fren

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts