۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Say good bye

Insyaallah di tahun hadapan kita berjumpa lagi pada wedding Angah jun depan ya cap! (itu kut yang dibisikkan oleh kak su barangkali untuk Acap sebelum berlepas ke Toronto semalam. Goodbye Acap. Moga FB menjadi sambungan kita semua untuk berbicara (tu maksu yang cakap) hehehe!


3 comments:

deaf August 5, 2010 at 7:03 PM  

dod
ko tak ikut gi toronto ke

dilaOHdila August 5, 2010 at 9:01 PM  

dep....
aku nak gi INDON aaaa(hehehe)

Lady of Leisure August 5, 2010 at 9:38 PM  

hehe gi indon pun best dila esp kat bali nun.. sure leka snap sana sini.. bali lawa kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts