۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

BEAUTIFUL Senorita

 
Setiap kali shoot mesti kata 'nak tengok'. Macam faham pulak tu.   

 
Alahai....'cekcinya'

 
Mana boleh ACA jer interframe nih. 'Cooqie' pun nak jugak!

8 comments:

Nono Fara September 1, 2010 at 10:32 AM  

lighting best! :)

☆ lieya latif ☆ September 1, 2010 at 8:34 PM  

sempurna!!! model yg sgt gojes.....mate mmg menawan....first2 lieya tertangkap tgk mate si comel ni kak.....akak plak mmg pandai amik gambar...bertambah2 naik gambar nie....

dilaOHdila September 1, 2010 at 9:28 PM  

hahaha tq lieya
susah benornya nak capture Aca sejak dah besor
kena guna saiko budak ni
Lieya...install lightroom copek
dah ada 50D tu dah boleh sangat dah ni

~~Ciklinn~~ September 2, 2010 at 9:24 AM  

akakkkkkk linn sukaaaa gambar ni... plssss hantar budak ni jumpa lin.. plsss plss..

camne akak amik gambar lawo2 camnie? adoiii...

akak duk bangi kat mana kak... linn selalu ke bangi.. tu...sbb adik lin duduk sek8

Rashidah Ibrahim September 2, 2010 at 9:48 AM  

wahai cantiknya gambar yg Dila shoot....boleh buat projek ngan dila ni...

dilaOHdila September 2, 2010 at 10:50 AM  

CIK lin adik cik lin duk kat seksyen 8 ke? tu mesti dekat Hassan Cafe tu. Boleh ajer...nanti raya mai umah no

Kak shidah, tq
boleh kak jangan lupa ajak dilla sama erk (hehehe)

deaf_angel September 2, 2010 at 4:19 PM  

wah!!! lawa dod.

4 Kay-E September 3, 2010 at 4:40 PM  

Asyik tengok model yang comel ni. Tiba2 bertukar jadi kucing.. moew...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts