۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

TERIMA MENANTU

Tahniah pada pakWahid & Cik ani dengan kehadiran menantu pertama dan kenduri berlansung hari ni di Pusat Komuniti Lembah Pantai. Kami tak dapat hadir pagi ni so malam tadi terpaksa datang awal. Adat urang Jawa ni boleh datang hari sebelum berlansung.  Dapat jumpa mak Tonah yang di kasihi. 

Pelamin pun baru siap di pasang. Atleast dapat jugak mengabadikan kenangan untuk pengantin di sini.....

Kang sambung erk. Teman ada hi tea jap lagi ni. 

My kazen doter

Waktu ni lah dapat jumpa kazen mazen semua. Bukannya senang nak berkumpul. Kena tunggu hari keramaian macam ni baru dapat jumpa.


5 comments:

Nuridah July 10, 2010 at 1:43 PM  

Salam Dilla cayang,

alahai windu nyer ngan dilla ni...maaf knur boleh terlupa
nak masuk umah dilla...tapi
knur tetap ingat pd dilla..

Kau selalu dihati ku...ish cewah
mcm bercinta gitu..dilla mcm mana
skrg? Lama knur tak dengar celoteh
dilla tau..masih aktif tak kat fp?
Take care dear! Lupa nak cakap, blog dilla ni canggih banget gitu..hihi.

Lady of Leisure July 10, 2010 at 10:09 PM  

pergh lauk sedap2... aku ngan ikan kering/ikan masin tu memang tak boleh dipisahkan hehe

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ July 10, 2010 at 11:19 PM  

salam kak nur...I miss u too! ingat kak nur dah lupa kat dilla. tu yang singgah umah kak nur semalam

lady...
tq. hang dah jadi tukang masak buat aku lapaq selalu lar (ahak)

helmiyani July 11, 2010 at 7:36 PM  

salam dilla my good pren :D rindu sesangat kat ko! aku ni makin malas nak update blog.. nape ntah. sebab aku malas nak edit gambar kot... err.. wajib edit dulu sb gambo2 banyak tak lawo weh! heheheh
gambar2 ko makin sharp aaa.. ko pakai pe skang?
bestnya ko gi sana sini dilla.. bila nak datang penang? kalau nak mai, jangan lupa habaq no.. la ni musim durian. kalau hang main, mesti aku jamu hang durian + laksa balik pulau nun. balik kat bangi nanti, tiap2 ari ko mesti teringat nak datang lagi.. hahahah

pstt.. aku punya tepon rosak aa aritu. abis ilang sumer no. hang msg balik kat aku no hang eh! lagi satu, ko ada fb tak, aku ada fb- search je nama 'nurul iliani'. heheh..eh, lagi satu aku ada buat satu blog jual tupperware, kalau hang rajin, meh jenguk naaa...
http://tupperwarefactory.blogspot.com. kalau hang nak beli, aku bagi special price kat hang sorang...

F. July 12, 2010 at 5:24 PM  

ur food close up superb cool! lawa.. and ada style. boleh masuk majalah :) i am very serious!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts