۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

KLIA HOLDINGS ( FAMILY DAY)

Barubaru ni KLIA HOLDINGS mengadakan temasya Sukan Hari Keluarga merangkap dinner di The Legend Water Chalets, PD. Seronok aku tengok anakanak buah aku mengondol hadiah yang banyak masa hari temasya sukan ni. Wah penuh beg emaknya mengendong hadiah kanakkanak khasnya (hehehe). Aku dapat tengok gambar pun jadilah no. Waktu ini aku ada photoshoot kat Putrajaya so memang tak dapek nak poyi. Tengok gambar pun jadilah. Credit to Acap kerana dapat menyunting gambar2 masa sukan ni. Apa yang aku nak cerita kan kat sini kali ni Rumah Biru jadi Johan. Apa taknya anak buah aku yang besor2 tu (twins) yang dah masuk tingkatan 5 tu. Power energy budakbudak ni rupanya. Dah tentulah menang. Patut semua hadiah depa bolot. Nanti kita tengok gambar depa erk.....

 Hye! sayalah Juara........

 Tengok adik tu, kecik ajer hah!

Tahniah kepada pemenang....dan yang tak menang jangan bersedih erk (smile)


Ni Dr Alan awatnya ni. Mesti kes tak dapat main Game Dotta ni (Ahak)

4 comments:

Lady of Leisure July 21, 2010 at 11:06 PM  

wah chalet tu ada pool ek dila?

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ July 21, 2010 at 11:14 PM  

Lady...
bilik2 utk VVIP tu ada Pool....

deaf-angel July 22, 2010 at 6:29 PM  

sakit hati sey aku nengok dod nye foto ni smua..lawa2

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ July 22, 2010 at 6:51 PM  

DEP,
foto ni shoot by my nephew
aku tukang edit jar (hehehe)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts