۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

KERING IDEYA

Memang tengah kekeringan ideya ni. Since FB tak leh nak log in dari semalam. Nampak macam pelikpelik jer kat tepi kiri kanan FB ni. Ntahlah barangkali suruh aku insap kut (hahaha). Rupanya bukan aku sorang malah ada dua tiga orhang yang mengalami nasib serupa. Tu aku kata kita ni insan terpilih (ahak). Setiap kali FB berwajah baru kita dulu yang dapat resmi. Sedikit sebanyak mesti buhsan hari ni. Elo sahabat FB ku....aku gerrem ni:-P . Mesti ada yang gelakgelak kan aku tu (hahaha) biar aku gelak dulu. Padan muka si dilla tu...huhuhuu!!!

D40+ 70-300VR 
edited by Photoscape

7 comments:

Lady of Leisure July 29, 2010 at 9:01 PM  

cantik giler rose tu wehhh

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ July 29, 2010 at 10:39 PM  

thanks lady
aku edit guna Photoscape jar
kat opis aku hanya software tu yg aku dapat pujuk IT ku utk installkan dlm pc opisku....hehehe. so kena gunakan mana yang boleh.

☆ lieya latif ☆ July 30, 2010 at 8:41 AM  

e'eh kak, edit pakai photocsape jek....cantik mcm guna photoshot tuh......mmg cantik....

FB?....huhuhu...semenjad ade FB nie, mmg tak sah tak dok melanguk dpn ntbook kalo kat umah.....berjam2 sanggup dok bertenet huhuhuhu

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ July 30, 2010 at 9:12 AM  

yer lieya
kak dod edit guna pcape jek nih
lama tak bawak lappy kat opis dah, berat (hahaha)

PINATBATE July 30, 2010 at 2:11 PM  

napa tak add akak?
kakpinat nak minta tolong ni..bulan ni nak angkat camera muncung..;P panduan dan tips pleasee..

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ July 30, 2010 at 2:58 PM  

wah kak PINT, cun aa cam tu
angkut terus D90 kak pint!!!!

Uncle July 30, 2010 at 8:49 PM  

cantik sungguh orange tu. Rasa macam nak gigit-gigit laptop ni...so REAL!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts