۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Ideya yang hilang

Sehari dua ni memang tengah mencari ideya. Bila tengah kekeringan ideya maka perjalanan yang sepatutnya rancak tetiba menjadi hambar belaka. Owh TIDAK!!!!! Beginilah jadinya kalau ideya tiada maka semuanya jadi hentamkROMO. 

 D300 + 35mm & raynox 


Petang ni dilla nak tunggu Aca datang bangi. Esok family dilla ada BBQ gathering. Moga ideya yang hilang akan bertaut kembali hendaknya......

3 comments:

☆ lieya latif ☆ July 30, 2010 at 3:42 PM  

adoi...tgk buah oren kak dod ni terus kecur rasenye heheeheheh....kalo manis sodap ar, tapi takut tekene kalo yg masam...bekerut2 muke laa gamaknyer heheehehehe

timun pun ade?...lieya tak suke timun, sebab selalu tekene yg ular dah lintas...pahit leting....huhuhu

**eh pelik, ari ni kuar lak sume gambar2 kat entry akak yg nie.....selalunye lieya tak tgk, kene balik umah baru leh komen heheheeh suke2!!~

dilaOHdila July 30, 2010 at 3:55 PM  

Lieya, dah boleh ke? hahahah amin. tu tanda sokongan lieya tak jemu2 datang umah akak ni. tq lieya. sorry lah arinih tak berjamu ayer utk tetamu yg datang erk.

Ni benda2 kat dapor tu lieya. dah tak ada korjer cam ni lah jadinya (ahak)

Lady of Leisure July 30, 2010 at 10:02 PM  

isk hang ni gambaq timun pun sungguh lawa tau... tapi d300 tu reganya boleh tahan kan hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts