۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

JM BARIANI 2010

Reunion. Gathering pun boleh. Setahun tak jumpa masa ni lah nak bersua kembali. Sahabatku dari fotopages.com hingga bertemu ke FB. Dari anak kecil yang mempunyai senyuman manis hingga lah pandai beraksi. Sayang aku pada kalian semua. Tq so much. Kerana ikatan ini kita semua masih bersahabat. Untuk Zura, Watie, Dana, Zu, Uyie & Shidah (yang x pernah jemu membawa ku kemana saja) terima kasih semuanya. Jemma malam ni tak dapat ikut sama. Bertempat di JM Briani disinilah kami selalu berkumpul. Pada abang Rahim & Kak Jem....terima kasih juga kerana melayan kami semua. Hingga jam 10.00 malam kedai yang sepatutnya sudah di tutup pintu tapi masih setia menunggu kami hingga jam 11 malam. Insyaallah lain kali kami akan datang lagi.

Lovely Iman

Kak Jem Cheff termasyhor;-)

6 comments:

☆ lieya latif ☆ July 14, 2010 at 2:22 PM  

mmg syok gathering ni kak dod....jumpe member lame, borak2...lepak2...mkn2...gosip2...sedar tak sedar dah berjam2 dok situ heheeheheh

deaf_angel July 14, 2010 at 6:24 PM  

dod, nanti dod, nanti besok lusa aku buat post pasal makan k, banyak betul aku nak ceta pasal makan2 ni..

FarEast July 14, 2010 at 6:35 PM  

kak dila, mcm mana nak buat color editing mcm dalam gambar tu ek? :) bg tips sket ... hehe

Anonymous July 14, 2010 at 7:20 PM  

admire ur artwork!
keepirup!!

Lady of Leisure July 14, 2010 at 10:29 PM  

isk makin tak sabaq nak donlot lightroom ekekeke

deaf_angel July 15, 2010 at 8:57 AM  

ok dod aku pun dah taruk pasal nasik beriani jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts