۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

HAPPY WEEKEND

View dari Putrajaya. Lepas tu nanti kita nak cerita pasal bangi kay. Hari ni cuaca merudum. Mendung nak hujan. So tak dapatlah nak nembaknembak. Gear nak kasi kemaskemas sikit. Batery pun ada yang dah kong. Nweek dah busyday. 10-18 Julai ada Floria di Putrajaya. Jangan lepaskan peluang untuk melihat kemeriahan temasya bungabungaan di sana nanti.

Favorite numbers

No 6 hanya di Perantau Sg Merab. Kenapa dan mengapa sentiasa x jemu berada di sini. Speciality food kat sini ada banyak. Harga pulak masih membolehkan nak tapawtapaw untuk seisi rumah. Itu lah yang selalu aku lakukan. Dah tahu apa febret anak buah aku yang depa suka. So setiap kali makan kat sini pasti ada untuk orang rumah (ahak) urang rumah ek.
Salah satu febret menu aku kat sini. Pada awalnya bila aku order 'TEH O ice Laicee' mamat ni agak blurblur sikit. Mgkin sebelum ni tak pernah customer order menu ni. Aku dapat ni dari Mamak seksyen 3. Dah try sekali macam ketagih lah pulak. So bila gi Perantau order menu ni depa dah paham dah dan mungkin sudah menjadi menu terbaru kat sini.......
 10 kali pun datang suka duk kat sini. Dekat ngan cashier passtu senang nak laung serak serak lagu kalau nak apaapa. Serakserak lagu tu maknanya panggil perlahan pun dia orang leh dengar.....
Inilah dia pemegang chopsticku yang sentiasa bersama kemana pergi.

3 comments:

kucingorengemok July 4, 2010 at 4:32 PM  

iman tergoda tengok teh o ais tuuu (tak kisah la ada laici ke tidak)

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ July 4, 2010 at 4:49 PM  

hahaha(owh aku tergoda aku tergoda kerna...)
KG mempromisikan mana yang sedap benornye

en_me July 4, 2010 at 9:53 PM  

sungguh sedapp.. ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts