۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

AEL WEDDING

Dua seminggu ni mmg agak sebok dengan kenduri kahwin anak buah dilla. Habis majlis kat Johor giliran di Kuala Selangor menanti tiba. Apa pun tq pada Chef Rosmah & team yang bertungkus lumus hingga majlis ni berakhir dengan jayanya. Syukur alhamdulillah. Pada mana yang tak terlayan tu (maklumlah orang jawa ni kalau bertemu sedara bukan boleh sembang sejam dua. Tapi keadaan tidak mengizinkan. Apa pun rasa seronok dapat berjumpa saudara mara jiran tetangga yang dah tak jumpa hampir 20 tahun lamanya. Masa ni lah keadaan amat lah berharga. Pada pasangan pengantin tak terlewat untuk Maksu ucapkan Selamat Pengantin Baru. Kesihan kat Ael handphone hilang dalam kereta MyVi sis dilla. Cermen kena pecah pulak tu. Park kereta kat luar memang lah ghitu gayanya.

Kenduri ni kami buat di Mega Cyrstal. Dulu asalnya Balai Polis Kuala Selangor. Tapi sekarang dah jadi Kem Motivasi. So malam tu kami semua tidor di berek polis ler. Ada berapa pintu ni abang dilla (abah ACA) booking semua. Tempat selesa ada 5 katil dalam tu serta bilik air. So mana yang tak dapat hotel tu bolehlah sewa kat sini. 

 Aca menanti untieuuncle datang....
Ketibaan pengantin.

 Plot ni dah lama dirancang. Banner tu dilla siap tempah lagi kat awal hijrah. Saje nak bagi syok pengantin. Dota adalah game permainan computer. Anak buah dilla yang dah kahwin pun bila jumpa ahli Dota ni ada yang tak hinggat nak makan sebab asyik sesangat. So apa yang dilla nak gambarkan bagi yang baru kahwin ni ingatlah.....nampak tu ada yang pegang SENDUK! (kehkehkeh)

Untuk Ael & Ruzen tiada apa yang maksu dapat berikan hanya kenangan kalian di bunga lalang ini yang dapat maksu lakarkan sebagai kenangan. Moga kalian bahagia dan diberikan rahmat dariNya, amin.

6 comments:

deaf June 1, 2010 at 11:31 AM  

dod jam lawa

deaf_angel June 1, 2010 at 1:14 PM  

bukan aku yang pegi europe
wife aku pegi, dia backpack

lawa dod aku nengok foto2 dia snap

Lady of Leisure June 1, 2010 at 11:25 PM  

comeinya budak niiiii

eynda June 2, 2010 at 11:48 AM  

Suka gambar aca yg duduk kat tangga tu :-) Gambar 1st pun sangat lawa!!

en_me June 2, 2010 at 9:18 PM  

lawanyerrr.. ehehe

Uncle June 3, 2010 at 8:26 PM  

semuanya ada kelas.....speechless!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts