۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

ABIM TASKI SUKAN TAHUNAN

Semalam dan hari ini keraian untuk HARI IBU sentiasa berkumandang dimanamana saja. Betapa besarnya pengorbanan ibu. Pagi ini sewaktu saya bersamasama kanakkanak ABIM dalam merakam kan acara sukan tahunan mereka terlihat satu banner & gantungan ayatayat yang khas di tujukan untuk semua para Ibu. Sungguh syahdunya penghargaan ini.

Kenapa Amirul nangis ni nak oi....
Cabutan bertuah dan Kak su amatlah bertuah dengan nombor 008 itew.

5 comments:

.: SharLeenZ :. May 9, 2010 at 8:38 PM  

bestnye sukan... ske tgk gelagat bebudak..

kakpah May 9, 2010 at 11:12 PM  

salam dila. Tadi masa kakpah joging, terjumpa dengan anak buah dila. Kakpah perasan dia sebab gambar selalu terpampang dalam blog ni..

☆ lieya latif ☆ May 10, 2010 at 10:03 AM  

bestnye kak dod...tgk budak2 bersukan ni...kelako pun ade kan ...gelagat dieorg ni comel2....heheeheh....

dilaOHdila May 10, 2010 at 12:05 PM  

salam Leen...
teringat kak dilla pada sukan danial dulu
leen pernah shoot sukan tu kan. sonok kan tengok gelagat budak2 ni....

Kak pah
semalam si kak su tu ada ckp ngan dilla
'eh ada jumpa kwn maksu kat Blog aa' hehehehe alahai keciknya dunia...

Lieya..
kalau mieya ngan mija punya sukan mesti teruja kan. sonok shoot budak2 ni. ada yang nangis ada yang tak nak masuk sport lansung pun ada taw

tunbegia May 11, 2010 at 10:32 AM  

salam hari ibu untuk mbakyu dilah,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts