۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

BICARA TENTANG ACA

 
Miskipun hanya sehari bersamanya ianya cukup bererti bagi aku yang begitu merindui budak kecik ini. Pstttt....aku sempat Mc. Andai boss aku baca blog ni memang aku kena gulai (he he he). Tapi aku tahu boss ku itew cukup sporting, sorry boss. Aku terpaksa melakukannya.

Perkembangan Aca. Dah masuk 2 tahun 3 bulan. Aca pandai nyanyi. Lagu pebret mesti lah lagu ibu' ibu ibu engkolah ratu hati ku' Owh so sweet! Suka tengok Aca pakai baju biru ni. Dari dulu dah lama aku nak cari gaun NAVY ni tapi tak jumpa yang berkenan di hati. Sabtu lepas aku & uyie gi Ikea untuk cari bahan PROP untuk baby shooting & singgah kejap kat BrandOutlet. Dari jauh dah rasa berkenan sungguh dihati. Material yang lembut dan cutting cukup kemas. Aca menggayakan baju ni tanpa mandi diawal pagi ni (ahak).

Ada iras kakak farah tak Aca ni. Masa kecik2 dulu Farah ni macam si Aca ni lah. Rambut parasparas bahu. Aca ni sayang sungguh dgn kakak Farah ni. Cuti sekolah seminggu ni kakak farah lah yang tulun jaga Aca. Tq kakak Farah. Lagi bape bulan kakak Farah nak fly dah. Insyaallah bulan August nanti kakak Farah nak fly ke UK . Kakak Farah punyai minat yang sama ngan abalan (medic). Banyak cabaran yang Farah tempuhi selama ini. Berkat sokongan dari my lovely sister alhamdulillah Farah dapat juga menunaikan impiannya untuk ke sana. Kalau ada aruah mama Farah mesti mama jugak tumpang gembira kan.

 Ada gaya PRIMADONA tak? he he he x senonoh ajer kan Maksu ni

4 comments:

☆ lieya latif ☆ March 18, 2010 at 8:46 AM  

alahai...sweetnye ....lieya suke tgk mate die....cantik.....ni besar sok ni mesti cantik orgnyer.....heheeheh

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ March 18, 2010 at 9:38 AM  

salam Lieya....
hahaha mata aca memang besor
orang Jawo punya mato besor gamaknya (he he he)

eynda March 20, 2010 at 12:33 AM  

Sangat comel...memang seiras dgn kakak farah tu :-)

deaf-angel March 21, 2010 at 9:11 AM  

dod
ambik mc dua hari terus dod
sehari2 tak best la haha

oit, all the best kat anak sedara ko further studies.
UK aku pun teringin nak pergi sana
home of Iron Maiden haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts