۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

PART ii

 

  

  

  

Show gajah mandi ni bermula jam 2 petang. Sementara nak tunggu show bermula memang jenuh aa duk kat sini. Habis semua dah jelajah. Ada jugak acara mandi bersama gajah tapi dilla tak sempat nak tunggu. Terus pergi ke DEERLAND. Cuaca yang panas kena air ni memang aa sedapkan tapi bila tengok air yang kotor tu rasa dah macam gatalgatal badan (huhuhu). 





'Dilarang sama sekali. Patuhilah arahan ini'


  
Gajah pun ramai peminat. Jenuh nak sign autograph ni tapi anak kecik kat bawah ni macam tak kisah jek. Dia lari sana lari sini. Ingatkan hilang pandu arah. Maklum waktu ni memang ramai umat. Tercaricari gak siapa penjaga anak ni. lar rupanya bapak duduk kat bawak pokok sana dok perhatikan anak dia yang lincah ni.
Kami pun dah nak balik ni. Penat aa berjalan seharian. Kena alih mata arah lain pulak ni. Misi nak ke Deerland lepas ni. Perot lapar. Tapi kat sini susah nak cari kedai makan. Kalau ada pun banyak benda yang dah habis. So nasihat ku bawaklah bekal. Boleh makan dalam pondok yang disediakan. Eh boleh ke makan kat pondok tu erk. Sebab ramai yang makan kat situ.







  

Semuanya kebulur. Seharian tengok wajah gajah. Singgah sekejap dikedai makan pakcik ni yang tak jauh dari taman gajah ni. Apa yang nak di order semuanya dah habis. Makan ajerlah apa yang ada sebelum meneruskan perjalanan ke destinasi seterusnya.



7 comments:

tunbegia February 4, 2010 at 11:13 AM  

kalau mandi sama, boleh segar bugar,

salamm,

hidungberantai February 4, 2010 at 11:36 AM  

salam...wah dasat2..mesti best kan dpt g sna..ni terjun skali tak..kalu tak kira rugi la xdpt mndi ngan gajah huhuhu..bkn senang tuh...

dilaOHdila February 4, 2010 at 11:42 AM  

hehehe HR
nak tunggu mandi ngan GAJAH tu lama giller....
mandi tu hanya berus2 badan gajah jek hah. Tak berani aaaaa. Mat salleh jek yang suka sangat ni (ha ha ha)

TB
kalau kena tanduk ngan gajah nak lari kat mana dalam ayer tu? ahak
takut lah

Anonymous February 4, 2010 at 12:03 PM  

teringin nak bawak anak anak pergi tapi tak kesampaian lagi

☆ lieya latif ☆ February 4, 2010 at 4:34 PM  

kak dilla....kalo lieya kat situ sure dah terjerit tgk gajah tu....takut ar wakakakaakakakak....

haa lieya tau nape die letak pic no bikini tuh...kang kalo ade yg berbikini sure gajah2 tu naik minyak..kui kui kui

~~ciklinn~~ February 4, 2010 at 4:34 PM  

hishhhh dasatt tollah hasil tembakan kak dod ni.... mulai hari ni ku panggei cikgu dod lah.... leh tak cikgu?

kak..pandai nyerlah amikk angle... haitss bilalh nak sepandai akak nie...

linn skrg duk layan posting2 akak kat cari tu ha.. hehehe

Faarihin February 4, 2010 at 5:38 PM  

wah.. seronoknya.. kat mana lokasi ni? nice pic la.. (^__^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts