۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

DESTINASI KU

Sempena cuti 3 hari ni schedule full segala. Dari hari jumaat sampailah hari ini padat makdat kunonnya. Destinasi akhir ni yang tak dirancang tetapi berjalan dengan baiknya. Terima kasih pada penyusun jadual perjalanan Uyie & Shidah. Dapat jugak sampai kesini akhirnya setelah semalam di bagan Lalang kita semua mengalami sedikit kekecewaan. Makan ikan bakar yang tiada makna. Ikan tak sampai order entah kemana.  Apa pun semua kekecewaan itu terubat sudah. Sunset yang menjadi idaman walaupun tak menjadik sangat ni dapatlah jugak dirakamkan moment ini semasa ondeway balik menuju ke simpang pulai. Satu hari perjalanan pergi balik yang cukup ceria.

Banyak cerita yang dilla nak kongsikan bersama di sini. Dilla update perlahanlahan erk.

3 comments:

E.d.Y March 1, 2010 at 11:20 AM  

nice

deaf_angel March 1, 2010 at 10:56 PM  

hi dod

i like all the photos..

oit, takde snap makan makan ke kat cameron?

dilaOHdila March 1, 2010 at 11:14 PM  

salam edy, tq

DEP
ada makan makan. aku arinih penat mbangget dep. nanti tunggu entry akan datang erk dep:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts