۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

BABY ZARA

Lunch tadi melawat Baby Zara a.k.a sheeda dolmat anak buah HATTA DOLMAT di Azzahrah bangi. Baby Zara asthmatic. Kasihan  tengok baby Zara dengan haller ni. Mesti rasa tak selesa. Tapi waktu dilla & opismate datang tadi baby Zara tidor dengan lenanya. Cuma sesekali kaki bergerak-gerak terkejut mungkin dengan suara halilintar yang memecah kesunyian dikala baby Zara dan ummi berada dibilik wad Harmoni ini. Doaku agar Baby Zara sempat sembuh.

Semoga Ummi Sheeda tabah. Pasti yang melihat baby Zara ni mesti rasa geram. Lihat lah.....

Dengan kehadiran 'kakak Damia' yang sungguh peramah. Ummi kata kakak damia sangatlah peramahnya. Tak kira siapa saja yang datang mesti terhibur dengan gelagat kakak damia ni. Maksu dilla pun terhibur. 'Balik hati-hati erk' Aduhai anak ini. Ayat macam orang tua. Matured sungguh....sayang kakak damia ni.Bagi can kakak damia interframe kejap kat sini erk auntie, uncle;-)

Tengok lah baby Zara ni. Bunyi suara mendentumdentum pun dia still lena jugak. Mimpi syahdu ni....

Untie-untie duduk atas katil baby Zara. Mana baby Zara? Tu hah dia nampak dari sini....

 Shootlah photog Mia ni maksu dilla. Mia pun nak interframe jugak! (huhuhu)




6 comments:

MSOM February 18, 2010 at 11:12 PM  

DILA, ASSALAMUALAIKUM

COMEL-COMEL BELAKA ANAK-ANAK NI!

eynda February 18, 2010 at 11:46 PM  

Baby Zara comel...kakak Damia cantik...moga baby Zara sihat selalu...

tunbegia February 19, 2010 at 7:58 AM  

untie untie seng ayu ayu tenan,

salamm mbakyu,

☆ lieya latif ☆ February 19, 2010 at 5:32 PM  

alahai siannye zara.....moga2 baby zara cepat sembuh yeak....sian tgk die.....sayu hati lieya kak dilla.....

damia comel.....cam damia lieya jugak heeheheheh

DAMIA February 19, 2010 at 6:22 PM  

kak mala, tq ek dtg semalm, sempat ko shoot gambo anak2 aku..
ape le buruk beno grope aku dlm gambar nih..huhuhuhu
ummi mia & zara

puspawangi February 19, 2010 at 8:15 PM  

mudah-mudahan baby zara cepat sihat dan ceria bersama tersayang. Sayu melihat si comel terlantar begitu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts