۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

MIYAGI

 

  

Malam ni dinner di Miyagi bangi. Apa yang istimewanya? Bagi yang suka makanan jepun ni memang puas lah makan kat sini. Dari segi harga murah lagi dari Kampachi EQ tu. Disebabkan aku digolongkan kepada kurang minat makanan jenis ni maka aku hanya menikmati suasana dalam Miyagi Restaurant ni yang lebih banyak ketenangan. Makan pun relax jer dari bunyi kebisingan. Hanya dengar suara gelak budak-budak ni. Malam ni dr alan & hafiz pun turut sama. Cuma Ael jek yang masih ada kat lowyard waktu ni. Biasa lah anak buah aku dah besarbesar belaka. Bila dah berkumpul tu tentunya aku jadi mangsa dia orang, buli aku cukupcukup. Nasib sorang ni tak ada. Kalau tak mahu gelak tak hinggat dunia. Macammacam specis budakbudak ni.

 

Suasana didalam Miyagi Restaurant. Ada pokok buluh. Samada buluh betong atau buluh kasap tak tahu lah pulak. Andaikata tibatiba bergoyang mahu aku pun lari keluar. Sebabnya aku memang duduk kat tepi buluh ni (huhuhu) 
Inilah juara Miyagi. Order ajer ape pasti dia dapat habiskan dengan jayanya. Oo sorang lagi tak ada. Patut korum macam tak cukup jek malam ni. Si kakak duduk asrama. Maka si adik lah juara, Yahooo!!




 











Wah, happynya saya......


  & my Lovely sister....
thank you sister. 
your sacrifice too much for me.

3 comments:

Lady of Leisure January 31, 2010 at 12:18 AM  

dilla kalau amik pic makanan mesti buat lady lapar hehe..

PINATBATE January 31, 2010 at 10:09 AM  

kepingin tapi pakwe ku orak minat..;(

faziera diana January 31, 2010 at 10:54 AM  

eyt,,kaksu nmpak kurus sket la.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts