۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

2010


 Mereka lihat ku tersenyum
Gembira bagai tiada duka
Begitu indah dipandangan
Tapi hatiku keretakan bagai sinar
Purnama terang yang terbakar
Setelah aku kau miliki
Mana janjimu yang sejati
Segala bagai kiambang
Zahirnya nampak berkembangan
Akar tak jejak di dasaran
Terluka cintamu itu






 

Ini hanyalah gambar hiasan saja. Tak ada kena mengena ngan jalan cerita lagu ni.  Photog editing menggunakan lightroom.


7 comments:

4 Kay-E January 25, 2010 at 4:48 AM  

Cantiknye gambar 1st tu Dila.
K-Ita suka sgt :)

dilaOHdila January 25, 2010 at 8:28 AM  

kak Ita....
dilla modified sikit tu ( he he he)

jeff January 25, 2010 at 11:40 AM  

>> makin mantap nampak...:D

E-Marlin January 25, 2010 at 1:12 PM  

yuhu......dila...
apa khabar hehehe....
lama tul x singgah sini, skang ni saya tgh merajinkan diri dgn blog semula....dh bosan plak dgn FB hehehe..

dila, gambar first tu cincin ye? cincin dlm bunga ke? sgt kreatifla awak edit...guna photoshop ye?

dilaOHdila January 25, 2010 at 1:44 PM  

salam Erna
patut lama tak nampak kat blog:-)

tu cincin wedding opismate dilla.cincin tu dilla letak atas bunga.
try edit guna lightroom
nak dapatkan tone idaman.
tapi x jumpa gak lagi
Photoshop tu kena ada urang ajor erna. ikut Tutorial aku ni asyik tak pandai jek.

atty's January 26, 2010 at 9:38 AM  

nice picture..mcm real ..jew..

zubye January 26, 2010 at 5:47 PM  

kak.. anything u want to share? Hassan Cafe jom!

kak.. srius lawaaa la style editing ni.. ajar kiter kak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts