۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

SAFAR & CO

Family gathering yang sangat meriah dengan tawa kanak-kanak riang ni. Rasa terhibor dengan macam-macam gelagat budak-budak yang sungguh comey belaka. Ini side Family BIL dilla. Gathering malam ni dari CikRusDapor sdn bhd. Siapa lagi kalau kakak ku yang sungguh cekap pegang periuk kat dapor. Dilla tolong mana yang patut saja deh (he he he).










Ekcelli esok Birthday my BIL dilla HAPPY BIRTHDAY PAK UDA dan anak-anak buah malam ni meraikan sekali birthday Pak Uda. Suka budak-budak ni.Tengok mata Aleeya tu. Budak-budak seusia macam ni memang suka pada color yang striking. Tq pada Angah Arief atas Kesponsoran cake malam ni. Dalam ramai-ramai ni teringat pada Acap. Acap masih di TRONTO. Jadilah Acap tengok photog ni erk, jangan nangis:-P Dr Alan pulak malam ni tiada disini. Farah & Dr Alan berada di Singapore sehingga ahad ni. Memang terasanya tak cukup korum ni.


 












Dari pihak tuan rumah ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada semua kaum keluarga pak uteh & Co, pak andak & Co, Pak Tam & Co, mak anjang & Co, mak lang & Co serta anak-anak buah yang di kasihi. Insyaalah kita akan berjumpa lagi pada 19 dec ini di Skudai untuk wedding angah Ameen nanti.

1 comments:

Helmiyani December 1, 2009 at 6:45 PM  

sonoknya kalau family gathering gini,kan. sekali sekala jumpa mmg meriah. nak2 plak kalau ada budak2.. mesti sonok makan + main. ntah2 takmo balik umah..ekekeke
hang plak kmpom ada gossip2..ye tak? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts