۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

TAMAN WARISAN









12 comments:

Portdy May 6, 2009 at 3:54 PM  

dill,
\
waduh-waduh banyak idea eh? berderet post kali ni hihihi...

citer la sikit kat mana taman warisan ni, ok tak , harga sumer..

wa suka jalan 2 carik makan ni..

dilaOHdila May 6, 2009 at 4:00 PM  

hehehheheh PORT
tq hang rajin datang umah aku no
x sempat nak hidang air. okay good idea. Nanti aku cerita kat situ erk

Superyrzaf May 6, 2009 at 10:04 PM  

Saya bagi 4 dari 5 bintang kat gambar2 Kak Dilla. 1 bintang lagi kena simpan sbb kita semua kena terus belajar lagi... hehehe... power sehh Kak Dila skang...

ez May 7, 2009 at 8:06 AM  

akak..
nice pict..
org paling teruja tgk satay tu..hehehh
mengeliurkan..hehhe

dilaOHdila May 7, 2009 at 8:54 AM  

tQ EZ & TQ ZAF....
ni bersantai balik dari wetland arituh. ada lagi phoog tak sempat nak edit. nanti kita leh sharing info apa yang ada kat sini kay

Lee Lin May 7, 2009 at 11:53 AM  

saya pernah abc je kat sini... baru lps jog masa tu, mcm nak pengsan so tak perasan keadaan sekeliling, haha..

~~ciklinn~~ May 7, 2009 at 12:57 PM  

kak dod lapo terusss linn tgok gambo satay itu....

PINATBATE May 7, 2009 at 5:56 PM  

Dila..
cantik!

jeff May 8, 2009 at 2:14 AM  

>> satu lagi entry yg cukup mantap ni...
>> nicely done...

Portdy May 8, 2009 at 3:51 AM  

best best best

Dill,

dah macam iklan tak berbayar pulak...(lagi cantik dari iklan rasanya?)

deaf_angel May 8, 2009 at 11:59 AM  

dod
roti john tu sedap tak

Mira May 8, 2009 at 1:56 PM  

lepas jenjalan tembak sana sini mesti perot lapa...pekena plak ngan sate samuri...aduhaiiiii sodap.....eemmmm hingga menjilat lidi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts