۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

ALIESYA




Rindu kat Aliesya. Dah lama entry ni tak ada moment Aliesya. Rindu rindu sesangat maksu Aliesya ni taw......

Yuhuuu....ada banyak koleksi photog Aliesya semalam. Habis merengmereng maksu dia dibuatnya. Ku pusing sinin dia pusing mata kut sinun. Ku pusing sinun dia dok tengok & cucuk cik Nikon pulak, sabor jerlah.


10 comments:

Portdy May 10, 2009 at 4:07 PM  

Dill,

cute seh,
terus teringat lagu Hattan - Aleesya...

kim salam Aleesya\aliesya eh...

dilaOHdila May 10, 2009 at 7:59 PM  

salam Port
tq...aku suka melayan umur bebdudak usia ghinew
gerem ajer

PINATBATE May 10, 2009 at 10:17 PM  

Dila..
muka aliesya ni mcm muka budak bijak ..matang jer..macam anak dara lah!dah pandai cakap ker..?

Mira May 10, 2009 at 11:03 PM  

semakin comei Aleesya nih...kejap je dia dan besar kan..rasanyer baru tengok tapak kaki dia yang kecik tu..

re : insyallah mira ikut serta kat zoo tu..tp melawat zoo tu...kalau nak menembak tu....segan arrr...bab ni mira zero..hihihihi

~~ciklinn~~ May 11, 2009 at 12:32 AM  

kak dod dtg tak kenduri rumah kak zue? linn tak nampak akak pun......

comellnyer dierr....geramm linn tgokk rasa nak masuk dlm blog ni pelokk dier..

dilaOHdila May 11, 2009 at 6:44 AM  

salam kak pint, cik lin , miera, cik port
aLiesya dah setahun lebeh. tapi GIGI tak tumbuh lagi....mama dia risau mbangget tuh (hehhehehehe)
cakap dah pandai dah kak.....

** Miera
tak apa nanti abang meor boleh ajarkan nanti.
kak pint jangan lupa erk 23 may tuh (huhuhuhu)

Puan Iza May 11, 2009 at 12:34 PM  

aliesya dah semakin besar la...big girl :-)

FarEast May 11, 2009 at 2:19 PM  

selamat hari ibu saya ucapkan pada semua ibu-ibu dkt luar sana … yang dah lama pergi, saya sedekahkan al-fatihah … semoga mereka dilindungi oleh Nya r

PINATBATE May 11, 2009 at 4:21 PM  

Dila..Hannah gigi dah geropes..:{

dilaOHdila May 11, 2009 at 6:50 PM  

Kak Pint
ni lansung gigi tak ada.....
mak dia punya lah riso kak....

tapi comel bila tak dek ggnya tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts