۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi



Pagi tu aku masuk lab untuk shoot product.

ni lahir bulan januari. Sat lagi gambar ni masuk frame birthday gift

Mr John Davis (our auditor)

Plan nak gi Zoo semalam tak jadi. Last minit terpaksa cancel sebab teman sempot. Tension berpanjangan. Bukan pikir apa pun tapi entahlah. Ada ajer benda yang mengganggu. Ikutkan hati malas nak pikir tapi itulah. Pe pun sakitku dah baik mudahmudahan pressure tu tak menekan pikiran aku untuk kembali asal.
Gambar atas tu tak ada kena mengena. Ni hari jumaat bila mana pihak HR minta aku shootkan potraiture untuk staff PMB. Nasib baik aku bawak senapang ni. Kebetulan pagi tu aku duty untuk shoot product complaint under QA. Macammacam aksi dia orang ni. Sebelum tu buat photoshoot secara tak rasmi. Ada yang nak ambik gambar dengar boss. Ada yang nak post menyenget bagai, aku turutkan ajer. Asal hangpa bahagia.

4 comments:

Erna January 25, 2009 at 4:00 PM  

Hi dila....
Berjumpa kita disini hehehe.... masih x dpt tgk gambo empunya nya lagi....

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ January 25, 2009 at 5:07 PM  

hahahahah Marlin
jumpa lagi kita disini
Nantikan tuannya datang sat lagi (hehehe)

yong ibu chem January 25, 2009 at 10:19 PM  

dilla..sempot hang mai lagi ka? jaga makanan tu dilla..ni pun skng dah tiba musim ujan kan..take care!!!!

ala..aku pun tak jadi gi gak pak rimau la...last minit cancelled...gi tmn botani pjaya je tadi..setengah hari kat sana je...ikut pak kapok ni..hehehehe

Puan Gee January 26, 2009 at 12:04 PM  

acik dila buat apa cuti cny nie??

dila... btol ka hang nampak toyol tu?? kalau den la, asyik tebayang ajelah......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts