۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

WARDED





Salam rindu kali ke dua buat pencinta sahabat Blogger ku yang dikasihi. Maafkan dilla kerana tak sempat nak menyudahkan entry yang terbengkalai ni. dilla warded kat Azzahrah 3 hari ni. Balik dari bercuti terus pengsan. Sabtu ahad tak ingat dunia. Sakit badan demam terus semput. Hari Isnin masih tahan lagi. Masuk hari selasa rasa colapse. Terus pergi Azzahrah dapatkan rawatan nebulizer. Dr bagi Mc dua hari. tapi degil dilla masuk opis sebab 2nd boss kata urang tak dek. Wajib datang! Hendak tak hendak aku gagah jugak. Masa tu memang demam. Rakan opis ada yang marah2 suruh dilla balik. Sebabnya dia urangkata dilla kena sunburn, hitam. Ye ke hitam? Mind tak leh nak gi jauh macam mamai. After opis hour memang dah tak der energy. Kakak dilla jemput dari luar pagar terus bawak gi Azzahrah lagi. Sampai ajer terus gi emergency room. Dapatkan neb tapi tak load. Imagine...apa kena ngan aku ni? Last sekali masuk drip dua kali inject lagi. Yang dia urang kata shurnburn bukan. sebenarnya aku KURANG OKSIGEN. Dr kata kalau lambat treatment aku boleh pengsan beb!!! Ya Allah....bersyukur aku padaMU kerana memberikan aku peluang untuk meneruskan kehidupan ini...amin.
Untuk Dr Nizam & stuff Nurses tq so much. Atas layanan yang diberikan disepanjang 3 hari disini. Dah balik rumah rasa ceria. Aiman rindu kat maksu. Alar sayang Aiman. Dilla mc lagi sampai monday ni. Appointment dengan dr Nizam pagi isnin ni. Pada sahabat blogger semua terima kasih kerana sudi melawat blog dilla. dilla tetap sayang kamu........

8 comments:

yong ibu chem December 11, 2008 at 10:54 PM  

salam dilla.
aduh, hang kena tahan ward ka? klu tahu sempat nak gi jenguk. dekat je pun tu.

so, ok dah sekarang? alhamdulillah.

take care. sekarang pun musim hujan. malam2 sejuk.

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ December 11, 2008 at 10:58 PM  

aku baru discharge sat ni YONG. sempot & demam. ni demam dah tak dek. alhamdulillah aku nampak cergas sikit darling. tq yong

☆ lieya latif ☆ December 12, 2008 at 8:52 AM  

tertunggu2 lieya cite dilla ke hongkong...tup tup bukak cite dilla sakit plak....aduhai....semoga cepat sembuh laa dilla....takut gak lieya bace kisah dilla ni....sebab perubahan cuace kot.....teruk gak semput ko ni dilla.....jage diri tau.... skrang ni musim ujan ...sejuk jek memanjang....takut nanti semput ko datang balik.....rajin2 makan ubat tau....seriau aku tgk ubat ko yg byk tu.....he he hehe

Puan Iza December 12, 2008 at 10:23 AM  

salam dilla...

lorr acik dilla masuk ward ker?...penat sgt kot tu...yealah acik dilla kan travel jauh2. akak harap acik dilla cepat sembuh yea....

mrs khairul December 12, 2008 at 9:45 PM  

dilla, moga cpt sembuh ok..ko ni kuat kerja lah..sakit2 pun p opis gak...nebulizer tu ape? tuh bukan ke menda yg kena guna kalo batuk or selsema...hehe.aku xtau..

ok take a good care of urself ok..

clear conscience December 13, 2008 at 7:06 AM  

kak dilla

agaknya kak asthmatic memerlukan nebulizer.

harus jaga kalau begitu. Asthmatic agaknya bahaya.

Sila hubungi saya 012-3701961 utk remedi long term. saya ini lagi teruk dahulu

Fly December 13, 2008 at 11:38 AM  

salam ..hepi weekend..semoga cepat sembuh

MsCinderella December 16, 2008 at 11:44 AM  

uiks..dila pun ada asma gak ker..apa2 pun harap dila sihat nyer..asma ni kita elok2 saja dia pun leh dtg serang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts