۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

KENA TAG




aku kena tag lagi....dengan si Yong ni IBU CHEM;-)

*Here are the rules*-List these rules on your blog.
-Share 7 facts about yourself on your blog.
-Tell 6 unspectacular quirks of yours.
-Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
-Link the person who tagged you.
-Leave a comment for each blogger.

7even facts 'bout me:

1. Aku anak bungsu dari 7 badik yang terdiri 4 lelaki 3 perempuan.
2. 'Aku tinggal dengan kakakku since 1990 lagi di BBB ni. Pernah duk Taman Sepakat selama 3 tahun. Bila rakan serumah dah berumahtangga maka rumah tu tinggal aku sorang. Jadinya kakak aku kata baik duk samasama kat sini. Anak buah ku pun ramai. Karang duk sana sorangsorang sakit semput ku entah siapa yang tahu. Tu kakak aku punya firasat lah kan. Tapi memang best dikelilingi anak buah yang ramai ni.
3. Aku bertugas di Pharmaceutical Company
4. Aku jugak macam ko Yong, boros giller lebih sikit bila bab beli baju budak ni. Dari zamansekolah menengah lagi minat beli baju budak ni dah timbul. Kira ala ala meroyan jugak lah bila tengok baju dia urang ni. 'Taste' aku suka pada yang shuntek dan menarek serta murah harganya.
5. Nak tahu anak buah ku ada berapa? Hehehehe nanti hangpa kira lah sendiri bila tengok gambar2 dia urang dalam Fp ku atau blogspot ni kay.
6. Aku ni peminat lagu lagu lama. Rafeah Buang & Zalehah Hamid tu memang suka aaar lagu dia urang ni.
7. Kalau tengok blog & Fp ku yang banyak gambar makanan tu kan sebenarnya aku suka order banyak sematamata nak buat food photography. Makannya aku bagi kat urang lain makan.
8. Aku sayang anakanak buah aku ni. Tanpa dia urang aku rasa sunyi. xpecially cuti sekolah ni. Rumah kakak aku ni lah port dia orang. Hari ni aliesya nak balik Kuala Selangor. So kakak abang kena balik jugak. aku minta abang aku sehari dua ni biar abang & kakak aliesya duduk sini. since anak buah aku kat Australia nak balik esok jadi ramailah sikit. Lagi pun aku nak banjer makan kat MC D nanti 1 january ni (hehehehe) Nak tahu apa jadi SUKANYA budakbudak ni!!!! Happy tak kena balik (hahahhaha) tq abah & momma aliesya. Lagipun dia urang tengah seronok main GAME BARU AIMAN WII tu. Siap boleh joget bagai. Meriah rumah ni.......Inilah bila ada anak buah yang ramai. Sesekali berkumpul macammacam jadinya.

6ix unspectacular quirks about me
1. aku tak berapa suka dengan kucing! Sesekali tu boleh aaa tapi kuceng cukup takut kalau aku lalu. dalam takut sempat dia jeling! Bertuah tul kuceng ni kan bila dah sepah2 kan boleh lak jeling2 aku.
2. Tak der binatang yang berani aku pegang melainkan BINATANG PLASTIK!
3. Hobi ku suka duduk depan PC menggodek2 Photoimpact ni!
4. aku suka asam!
5. Tido siang lansung aku tak suka kecuali mata ni bergerak dan memberi hint utk aku tidur sekejap!
6. minat membeli Magazine. Aku ini memang de' queen & hantu magazine. Majalah pilihan kalau dulu anjung seri, ma & pa & RASA. PA & MA ni aku suka beli sebab aku suka tengok 'angle shoot' bebudak ni. Boleh tiru (hehehehehe) MAJALAH RASA ni adalah majalah wajib. Selain dari nak belajar masak aku suka cara dia urang shoot angle alar Food photography ni. Nampak menarek. Lar ni majalah terbaru yang selalu aku beli 'DIGITAL CAMERA'. Best sangat magazine & harga tak lah mahal Rm9.00. Untuk beginner dapatkan magazine ni aberymonth kay.

11 comments:

♥ i'me ♥ December 30, 2008 at 10:06 AM  

hoho.... kau pun kena tag ke dilla oiii..... :D anak bongsu yek... bila lagi nak langsung ni??? takkan nak main dgn anak buah je.. :P

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ December 30, 2008 at 10:10 AM  

hahahahha ko ni kay
anak buah lah penyeri hidup ku (ngehngehngeh)
** usah ditanya pada yang rajuk (lalalalalala) aduiiiiiiiiii

yong ibu chem December 30, 2008 at 10:28 AM  

hahahahaha aku sokong dgn asakan kak aimi tu..bila nak langsung ni...haahahahha magazine PaMa pun dah wajib beli tu ha...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ December 30, 2008 at 10:33 AM  

yonG
pA & MA TU AKU BELI SEBAB ADA NAK TENGOK POTRAITURE BABY MA....
AMBOI AMBOI KORANG:-p

yong ibu chem December 30, 2008 at 10:39 AM  

hahahhahaha mu jgn berdalih2 ye...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ December 30, 2008 at 10:50 AM  

Yong...
' Lodeh oo lodeh pak mat anak mat salleh cucu uthman jaggut (bla bala bla) ngehngehngeh

HABIHA69 December 30, 2008 at 12:23 PM  

Salam dilla kabarey...Ustaz habiha69 dah menge"TAG" dilla...alo-alon lah yo yuk...ben kelakon..Selamat Tahun Baru 2009 untuk Dilla ittew.

en_me December 30, 2008 at 2:25 PM  

hi akak dila itteww, salam maal hijrahhh weiii

CatlinaFly December 30, 2008 at 2:39 PM  

susah nk cari mjlh pasal fotografi kat kluang ni..kalau g batu pahat ade ler kat bp mall...ha ah kan..dpt idea utk amik gmbr bila tgk majalah2 ni..

☆ lieya latif ☆ December 30, 2008 at 6:13 PM  

tu untung jadi anak buah ko ni dilla....leh dpt baju cantik2...game boy pun boleh dapat he hehehe...makcik paling pemurah laaaaa ko ni acik dilla oiiiii he hehehe

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ December 31, 2008 at 7:55 AM  

Lieya mai ler jadi anak buah aku yek (hehehe)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts