۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

CHARITY










Program ni dikelolakan oleh HQ PB. Setiap staff boleh membeli seberapa banyak muffin yang ada dan diberikan kepada sahabat handai berserta kad ucapan tanda ingatan dan sebagainya. Duit dari hasil kutipan ini akan didermakan kepada badal amal kebajikan.


Rasa terharu diatas ingatan sahabat handai yang memberikan muffin berserta kad ini. Tq very much. Na tahu tak berapa muffin yang dilla dapat? 33 & 33 kad. Syahdunya.........

4 comments:

HABIHA69 November 14, 2008 at 3:13 PM  

ohh gitew yer..banyak muffins ngan kad ekk..tahniah lah...sya singgah sekejap boleh..ke? baru je tejumpa blogs ni, dapat dari blogs cikgu PinatB ..bunyik macam jerman jeh..monggo mampir...jerman sbelah mana Eeek?..semoga suksess & salam kenalan..Jazakallau Khairan Kathira..

PINATBATE November 14, 2008 at 7:02 PM  

Cayya lah ROS....
ramai yang menghargaimu...banyak muffin tu...habis ker makan?

dilaOHdila November 14, 2008 at 7:07 PM  

ahhahahhaha Ros erk
rosmaerry ke kak pinat;-P
mUffin tu bagi kat neighbour sebelah kak

fea November 23, 2008 at 2:52 AM  

salam cik Dilla,Fea tak sempat pun nak jumpa cik Dilla balik hari tu... busy sgt. Cik Dilla sihat ke ? Fea dah balik London la ni... maybe jumpa nxt year lah ye. Take care Cik Dilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts