۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Scoot ku tersebam................

Hari ni dah masuk puasa yang ke lima. Lajunya erk rasa baru ari senen arituh mula. Semalam hujan lebat. Hujan yang jenis tak nak berentirenti tuh. Terpaksa tinggal scooter kat opis. Hari ni cuaca terang benderang setelah hujan turun ditengahari tadi. Lepas pukul 4.30 terus menghala kebelakang. Mak aihh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! terkezut aku. Kenapa? Scoot ku sudah bercalar. Adui mak side miror sebelah kanan patah. Korjer sape ni. Adui rasa nak nangis. Mula lah trauma datang lagi seingat scoot ini pernah jatuh terguling setahun yang lalu. Bukan aku yang bawak tapi orang yang bawak. Mak aihhh keluh kesah aku dibuatnya. Sampainya hati side mirror yang patah tu disangkutnya kat paddle jek. Tak per CCTV ada. Esok nak intai saper punya kerje nih. Siaplah siapa orangnya tuh.

1 comments:

MakSu September 7, 2008 at 7:28 PM  

alahai Dila... bedebar2 kejap baca tajuk tu...
sib baik bukan Dila yg bwk ms kejadian tu...apa2 pun..
dah tau ke sapa punyer kojer...
kene mintak ganti rugi tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts