۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Salam Ramadhan

Inilah pebret si ajis. Manamana kalau dilla nampak kuih ni pasti dilla akan ingat pada ajis....

sambal goreng jawa menjadi kemestian dalam menu buka pose dilla.......




Dah masuk 5 hari kita berpuasa. Alhamdulillah semua perjalanan lancar hendaknya. Balik opis kui 4.30 pm. Sempat untuk jamu mata kat PARAM bangi. Itu pun bergantung pada keadaan cuaca. Minggu ni cuaca tak menentu. Bila time petang hujan dah mula turun. Hujan rahmat, alhamdulillah. Ni menu semalam. hujanhujan pun sempat singgah kat Param. Teringat kuih yang menjadi pebret anak buah ku yang memang suka sangat kuih ni. Bila ku kata pada kakak yang jual kuih ni ' Kak saya nak beli 5 hinggit'. Berulang dia tanya 5 hinggit? ye kak.......Kuih apa lah agaknya kan (hehehe)

2 comments:

deaf_angel September 5, 2008 at 8:49 AM  

dod, hijau tu kueh bakar eh?
kueh bakar berlauk lagi best ah ko

yang sambal goreng tu lain sikit eh? cam tempeh goreng pedas2 gitu je..

PINATBATE September 5, 2008 at 5:09 PM  

DILA
kakpinat buat sendiri kuih cara hijau tu petang ni..senang jer bahannya cuma lambat lah pasal dia bakar api kecil dan acuannya ada satu jer...kakak farah suka kuih ni..kitorang tak minat sangat cara berlauk,tapi kuih ni kalau pakai inti gula kabung atau gula merah pun sedap...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts