۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Gift









Last day semalam cuti sempena Syawal nanti. Production shutdown one week oooo! Semua dok pakat balik kampong ni, bestnya. Tapi dilla raya kat bangi jek. MaYB 1st day raya nanti balik Tanjung. Tu pun mungkin sehari jek kut. Kalau dan ziarah habishabisan dalam masa sehari. Rasarasa macam tak cukup jek, tengok keadaan ni.

Dapat gift dari MULTIHUE. Ini supplier raw mate. Si Nick ni selalu datang opis. So arini dapat oleole dari si Nick yang didatangkan khas dari PAAZ . Shuntek...menarek. Dalam ni ada2 jenis biskut raya. Ada chocolate Ferrero Rocher & serunding. Masa ni tak leh nak rasa lagi kena lah tunggu waktu berbuka erk.....bila dah rasa OOOOO marbelles. Sedap sungguh sedap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts