۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

XTVT

Arinih terpaksa nak habiskan ceritacerita pasal karnival kayuh semalam. Since imaje hosting tak leh nak dload aku kok jadi penin. Banyak story mory yang nak aku cerita kan disini tapi aku rindu sangat kat FP utk melakar jarijari ini dengan photo collage yang biasa aku buat tu. Entah apa yang jadi ngan PC ni. Rasarasa macam dah kena virus jer nih. Adui mati kutu lah aku.

1 comments:

Puan Gee April 8, 2008 at 2:41 AM  

bila pc buat hal..poning jadinya... pttlah dok belek2 fp dila takde update terbaru lagi...

karnival kayuh tue dpt no berapa??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts