۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

SPLASH!

Aca dah lama tak masuk ayer ni. Pagipagi tengok pool dia dah teruja. Alahai pelampong pulak tak ada. Almaklum sesekali datang bangi bukannya lama. So pelampong yang dah lama tu tak sempat nak di ganti. So apa lagi tangan Maksu aCa lah terpaksa memegang badan aCa ni erk.


4 comments:

Syahirah April 21, 2012 at 4:31 PM  

cik dila
ni kakngah nurul a.k.a Fasha

faizal ridzuan April 27, 2012 at 12:18 AM  

boleh tak nak booking aca nih wat menantu. huhuhu.. iso jadi dulur.. hahahha.. :p

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ April 27, 2012 at 11:47 PM  

salam kak ngah..
tq kak ngah fasha:-)

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ April 27, 2012 at 11:47 PM  

FR
hehehhe booking dulu erk:-P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts