۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

BANGI KOPITIAM

Pagipagi lagi shidah dah sampai bangi. Plan nak sarap kat luar tapi x tahu mana port yang baek punya. Nak gi makan mee sup kak kiah pepagi ni mesti ramai orhang. Jom aaa dah kita redah NUIN-Cafe. Sampai je dari jauh nampak NUIN masih tutup lagi. Alahai...lambat pulak kali ni NUIN buka kedai. Jomlah kita lepak bangi kopitiam. tengok parking kosong tu......

Pepagi dah pilih menu nasi lemak & roti bakar. Alamat ngantuk aa lepas ni.
Shidah pulak pilih menu mee wantan & Popiya kering. Not bad gak rasanya.
Mengasyikkan kan. hahhaha jangan ada yang panas tekak tengok air cofee ni erk. Lepas ni nak outing Paragliding pulak. Tunggu citer seterusnya nanti. Adios

3 comments:

deaf-angel April 28, 2012 at 11:06 AM  

dod omputeh cakap
Breakfast is most important of the day,
makan dod makan.

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ April 28, 2012 at 2:08 PM  

hahahha dep
bila kelaparan mmg lah kena makan wei

Shidah @ MystoryPic April 29, 2012 at 8:24 AM  

Ni gara nak cover makan selepas semalaman kelaparan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts