۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

I”M SOOOOOO BOREDD!

Hehehe! Mood tarak baik lah waktu ni. Bila di acapkali suruh buat ghitewghini macam tension ja. Penat kut erk, Aca. Apa pun tetp shummel kan.....
 Shummel x cliphair Aca. Ada banyak himpunan yang maksu dia beli sampai rambang mata dibuatnya.

Baru lah nak gelak semula.....
Untuk semua, ai LOB U......!

3 comments:

deaf-angel March 12, 2012 at 11:10 AM  

dod ko jadi dj eh dod? haha.

eh apsal aku tak bleh masuk porum ah?
ada kes lagi ke porum kena shutdown.

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ March 12, 2012 at 2:40 PM  

hahaha dep, freelance ja

dep, forum mana?

Nuridah March 19, 2012 at 9:09 PM  

Assalamualaikum adik ku Dila cayang!!

Cak!!! alamak sekali masuk tengok Aca tengah titun....cantik lah Aca nie..

wah dila, blog dila semakin canggih gitu...baru hari tu kak Nur terbygkan dila...tup2 dila muncul depan pintu kak Nur...hahaha...miss u dear!!!

Peluk cium buat Aca yg comel tu erk...juga buat dila sayang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts