۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

MALAYSIAN FOOD

Sedapnya kalau dapat makan kepok lekor yang asli ghini. Saya peminat setia. Pebret kepok yang nipis tu jadi idaman. Sedapnya tak terkata. Nak dapat yang asli memang sukar. Kena lah terbang ke Trengganu atau Kelantan.



5 comments:

deaf November 23, 2011 at 4:43 PM  

dod ko gi haji eh?
lama menghilang..

yangyuyu November 24, 2011 at 9:18 AM  

kak dod-sy pun suka kopok losong ni-gi ganu ke? jeles

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ November 24, 2011 at 12:24 PM  

salam dep....
hahaha doakan aku dapat aji yg mabrur(:-)
** ada je ni hah dep. nak update blog pun terkial2 ja. lately ni bz sikit (kunun) hahahhaa

** YUYU
ni gambor arituh masa kami gi chukai. aku peminat tegar kopok YUYU (hehehe)

Shidah November 25, 2011 at 5:53 PM  

dapp nyaa

Best Hosting Service December 30, 2011 at 7:43 PM  

This is absolutely such a admirable article, and you've covered all the capital questions on the topic.Best Web Hosting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts