۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

JOM TEE SEE

Baru-baru ni balik dari wedding Xboss aku di Kemaman singgah jap kat Kuantan. Duk semalam kat SERI MALAYSIA. Not bad jugak tempat ni. Malam tu singgah esplanade Kuantan. Ramainya urang tapi angin tak ada, panas ya amat. Sebelum tu sempat makan kat TG Lumpur beb. Sedap giller. Dapat jumpa kwn lama. Lama tak lama baru sebulan kerja kat Kuantan ni.

 Esoknya ondeway nak balik KL tu sempat singgah TC. Syok tengok urang tu main bubble. Sempat gak aku beli seketol untuk prop kids aku. Asyik main tembak habis batery nak kena beli. Ni lagi senang main tiup bubble shuntekshuntek belaka.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts