۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

DIGAMIT memori.....

Outing kali ni nak meneroka sawah padi di tanjung Karang. Waktu ni padi dah habis tuaian. Tinggal hanya beberapa petak yang tak berapa cantik padinya. Nasib baik ada model Mira & Mizi yang boleh di jadikan plot cerita kali ini. Seakan akan pree wedding pulak rasanya. Melangkau ke zaman kanak-kanak hingga meningkat dewasa. Apa pun  ianya tetap menarik. Dengan cuaca yang sangat baik. Kampong halaman yang sangat saya cintai. Disinilah kehidupan saya bermain waktu kecikkecik dulu. Ibubapa Miera adalah rakan permainan saya. Alhamdulillah saya dapat bertemu kembali dengan waktu yang agak lama dan sempat bertemu dengan rakan sekelas waktu saya sekolah dulu. Bayangkan 25 tahun semalam baru dapat bertemu kembali. Masyaaallah......

Thanks Uyie, Shidah. Member outing yang sering menemani ku kemana saja......

5 comments:

yangyuyu May 19, 2011 at 9:52 AM  

kenangan mengusik jiwa la plak..so sweet:)

ej May 19, 2011 at 12:22 PM  

teringin jugak nak shoot kat sawah padi bagai nih. tp tak pernah ader peluang.. kalo ader peluang, camera plak tak der. huhuhu...

akak selalu pakai filter cinema tu kan.. akak penah print tak gambar tu? tuari saya try print kat kedai gambar.. isk.. rasa cam tak menarik plak bila dah jadi hardcopy.. tp bila dekat screen lawa sungguh. mmg terbaek...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ May 19, 2011 at 1:08 PM  

akak pernah gak PRINT jai, ok pulak
adakala kalau edit tak kena mmg betul tak lawo. akak pnh gak jadi ghitu

F. May 19, 2011 at 2:21 PM  

Series yang menarik! Ada mood yang best pulak dibawak oleh 2 org adik kecik tu :D

.. oh saya terbaca previous komen kat atas tu.. sometimes saya pun edit pakai photoscape, and takda masalah dgn printing.. masa nak print tu, remind kedai tu jangan adjust apa2 pun.. kecuali brightness. sometimes diorang adjust. tu la gambar jadi pelik.. just print terus as it is je.. :)

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ May 19, 2011 at 8:11 PM  

Tq nono....
kak dilla pun pernah print edit guna Pcape. o far x pnh ubah2 apa. cuba try ejai.............

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts