۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

NEW CHANGES

Rumah ku baruku (hehehe). Selama ni ada masaalah loading rupanya. Setelah dibasuh dicuci bagai ngan clorox maka atas nasihat nya buangbuanglah mana yang tak patut tu. Ianya agak memberatkan. Tq:-) Memang betul lah adakala benda yang tak di perlukan tu baik remove saje bagi membolehkan perjalanan itu bergerak lancar. Terima kasih pada kengkawan yang selalu melawat ziarah rumah dilla ni. Thanks pada DJROCKWORLD juga.

4 comments:

attyfir March 11, 2011 at 11:37 AM  

Betul tu dila
takyah letak banyak sgt widget .nanti berat blog nak loading.

deaf-angel March 11, 2011 at 11:40 AM  

dod aku teringat kat burung yang keluar masuk jam kayu tu...

pasang balik dod, baru ada bunyik2 kat blog ko ni

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ March 11, 2011 at 12:03 PM  

tu lah atty
aku ingat OK jer. sbb bila on jek lappy ni laju lah pulak. Rupanya pada kwn2 blogger yg melawat umah ni sokmo tersangkut....sorry lah yang. Now back to normal, Thanks to Dj;-)

Dep
nanti aku cari balek erk'
ko suka ke

deaf-angel March 12, 2011 at 9:47 AM  

hoi gurau je la
takut nanti blog ko jadi slow pasal memang banyak foto kan

dod aku tengah belajar cammana nak ambik gambo binatang/haiwan sendiri. Aku tak reti pakai aperture la, tapi aku try je la.. nanti ko tengok aku upload foto binatang2 aku snap kat brisbane. Pasal aku suka animals so aku enjoy la pagi sampai petang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.
free counters
main blog
group twitter
group facebook
worldwide fm

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts