۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

4YO CUTIE

6 comments:

☆ lieya latif ☆ March 7, 2011 at 11:47 AM  

alahai..d.ah lame tak jenguk blog akak nie....payah ar kak, bukak pakai bband baru gambar2 akak keluar...kalo pakai line opis ni mmg tak kuar gambar...tak jujur la plak nka komen kalo gambar tak kuar kan heheeheh.....

tapi ni nampak gambar sbb pakai bband heheeheh...cantik sgt aliesya nie...mate die yg memukau......

dilaOHdila March 7, 2011 at 12:01 PM  

salam lieya....
aCa dah besar dah (hehe) tapi x dek adik lagi. terlebeh manja. Sini sana nak mama dia. Kalau mama tak dek Okay pulak...hehehe saje nak dera maksu dia nih

Lady of Leisure March 7, 2011 at 9:17 PM  

betul la mata dia memukau, kecik2 dah nampak kecantikkan dia.. :)

yangyuyu March 8, 2011 at 9:45 AM  

wow cute habis la...dia pakai maskara ke...

dilaOHdila March 8, 2011 at 10:17 AM  

Lady..
mata dia besaq no (hehehe)

YUYU
habis maskara aku dikorjekannya...

eynda March 9, 2011 at 7:03 AM  

Baby doll!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts