۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

SUPRISED!

Big Thanks to Kaksu, Kak Yong, angah & Aiman. Haha terkezut taw Maksu. Terharu sungguh suprised dari budakbudak ni. Katakata pada card ni buat Maksu nak menangis jah. Ingatan tu amat Maksu hargai.....

Macam tawtaw maksu suka yang ni (hehe). Syukran....

** Wow happynya acik. Dapat pinky cuppies yang sangat comey dari Sheeda Dolmat a.k.a hatta. Amat amat comey......thanks sheeda.

8 comments:

黄清华 Wong Ching Wah January 3, 2011 at 9:24 AM  

Dah beli bulan ni punya issue.
Best...
Best Regards
WOng

dilaOHdila January 3, 2011 at 9:42 AM  

Bro, selalu dilla beli DIGITAL CAMERA magazine tu. asyik terMiss pulak.

cikbedahlaser January 3, 2011 at 10:48 AM  

sy dh lama x beli DCIM.... malas.. hahahahha

kak epi belated bday.. :)

bz sgt. smpi x sempat nk wish

☆ lieya latif ☆ January 3, 2011 at 8:46 PM  

ohoo hepi besdei kak dod yeak....lieya ni dah lame tol tak bukak fb kak oiiii huhuhu sowi kak dod cyg...

hepi belated besdei kak dod tomey.....semoga dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yg baik selalu....amin.....

adiah tu sgt sweet kak.....cute miut mcm besdei gurl jugak hihihii

4 Kay-E January 3, 2011 at 10:17 PM  

Dilla,
Happy Birthday!
Wah.. seronoknye dpt present :)

PINATBATE January 3, 2011 at 10:49 PM  

Happy..happy ..happy..dila!
nak jugakk..kek velvet!

yanti isa January 4, 2011 at 7:12 AM  

nak kena gi cari jugak la majalah ni ...

dilaOHdila January 4, 2011 at 7:29 AM  

thanks all....
setahun skalik kekdahnya khennn (hehehe)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts