۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

Vieni a conoscere me......

II mio Nome e' ACA


Mia zia e' un fotografo. Ti amo, zia

azione candid!

lei è mia madre. Ti voglio bene, mamma
 
 Ci vediamo in un'altra voce. Arrivederci

6 comments:

☆ lieya latif ☆ November 8, 2010 at 6:46 PM  

si kecil yg comel dan cute....yg first tu walau rambut serabai, tetap comey tau kak...ni mesti pic baru bangun tdo nie heheheeheh

Rashidah Ibrahim November 9, 2010 at 9:12 AM  

salam, dila ada simpan banyak gambar kan... akak minat gambar2 bentuk rumah,interior dan gambar bab-bab pengantin mcm gubahan hantaran, bunga, pelamin dll... klu jual gambar secara pakej kat akak.. agak harganya mampu tak? tp nak kena ada permission dpd empunya rumah, or empunya majlis... sebab gambar2 tu nak buat buku atas usaha sendiri..sebab tu tak mampu klu mahal2 he he..

dilaOHdila November 9, 2010 at 10:24 AM  

hehehe kak shidah. insyallah boleh diskus nanti......

Uncle November 9, 2010 at 10:34 AM  

alamak bahasa apa tu? langsung tak paham....

dilaOHdila November 9, 2010 at 10:49 AM  

uncle...Aca jek yang paham (haha) kena lah guna google translate erk

Alida Ali November 11, 2010 at 3:11 PM  

Comelnya gegirl ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts