۞ MoNggO MamPeR ۞

♥♥I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture Birthday Party &Etc♥♥

worldwide.fm
Sekarang Ada Orang sedang melepak kat sini.terima kasih dan datang lagi

BANGI VIEW

Lunch kat bangi view under KSRPMB. Dah besar ikan ikan ni semua. Ada yang dah bercucu barangkali (haha). Terima kasih pada Crew KSRPMB atas jemputan ni. Makan kenyang alhamdulillah.



11 comments:

Azueriena Norash October 7, 2010 at 10:39 AM  

WALLAAA...DAH LAMA X MAKAN KAT SINI DOD...SIANG2 PUN DIER BUKAK EHHH

dilaOHdila October 7, 2010 at 10:43 AM  

tu aa azue. teringat masa gathering dulu tu kan........
lar ni dah tak best dah azue. ni dulu Tokey Redwok punya. Lar ni dah pindah tangan dah. Mahal ya amat

hamzah ian October 7, 2010 at 12:20 PM  

cantik gmbr.. nice.....

atty's October 7, 2010 at 2:33 PM  

lama dah tak makan kat sini ..

deaf_angel October 7, 2010 at 4:24 PM  

lawa tempat ni dod
aku tak penah gi masuk bangi lagik

-SharleenZawawi- October 7, 2010 at 5:04 PM  

bangi mmg bayak tempat makan best2 kan... wooo bleh terjah ni.. hehe.. menarikssss...

Ciklinn October 7, 2010 at 11:47 PM  

linn tak pernah lagi mkn kat sini.. sbb byk betul restoren kat bangi tu... restoren kat sek 8 depan umah adik linn pun tumbuh bagai cendawan.. huhuh

gambar?? takleh komen.. mmg selalu superb.... leh buat orgnak dtg makan kat restoren tu

eynda October 8, 2010 at 8:34 AM  

Gambar cantik....makanan pun menyelerakan...

☆ lieya latif ☆ October 8, 2010 at 3:11 PM  

ish ish...lieya pergi village view rase cam biase2 jek...bile tgk pic kak dod, rase tekejut...e'eh cantik rupenye village view nie.....hahaahahah tetibe baru tersedar kak.....

4 Kay-E October 9, 2010 at 11:54 AM  

cantik tempat ni. food sedap tak dila?

dilaOHdila October 9, 2010 at 1:30 PM  

kak Ita...
baik gi REDWOK
harga kat sini mahal lar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My photo
I am Freelance Photographer I shoot for Engagement,Family Potraiture & Birthday Party ♥♥ my email: ohdilla@yahoo.com

۞Got Promblem ۞

click here for help

۞ Blog Archive ۞

Powered by Blogger.

۞ Recent PostS ۞

Recent Posts

Popular Posts